Veel gestelde vragen
Fijn dat je contact met ons wilt opnemen! We raden je aan om eerst door onze FAQ te bladeren. Wellicht wordt je vraag gelijk beantwoord:
Jouw bestelling wordt binnen 1 a 2 werkdagen geleverd.
Altijd GRATIS verzending
Wij nemen de verzendkosten voor iedere bestelling voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% GRATIS bij jou thuis afgeleverd. Er is geen minimale bestelhoeveelheid nodig.
Wanneer je iets bij ons bestelt, ontvang je daarvan altijd een bevestigingsmail direct na plaatsen van je bestelling. Heb je geen bevestiging ontvangen in je mail, kijk dan eerst in je ongewenste mail. Met name bij Hotmail adressen wil het nog wel eens voorkomen dat de bevestiging hier terecht is gekomen. Ook kan het zijn dat je een foutje hebt gemaakt in het mailadres, waardoor je geen bevestiging hebt ontvangen. Wanneer je na bestelling een scherm met ‘Bestelling succesvol afgerond’ hebt gezien, kun je er vanuit gaan dat jouw bestelling goed is gegaan en dat je bestelling bij ons in behandeling is genomen. Heb je hier toch vragen over? Stuur dan een mailtje met daarin het ordernummer (als je deze hebt) en/of de naam waaronder je jouw bestelling hebt geplaatst.
Wij kunnen je bestelling er dan bij zoeken en bevestigen of het wel of niet goed is gegaan. Is je bestelling om wat voor reden dan ook toch niet goed gegaan, zorgen we altijd dat het snel wordt opgelost.
Al onze betalingen verlopen via Mollie, een zeer veilige payment provider (zie ook https://www.mollie.com/nl/blog/post/mollie-beste-https-beveiliging-onder-psps/). Ook hebben wij over onze hele site een SSL veiligheidscertificaat, je kunt dit zien aan het slotje voor de url. Hierdoor worden vertrouwelijke gegevens, zoals adres en betaalgegevens, versleuteld verzonden. Je gegevens zijn dus helemaal veilig bij bestellen in onze webshop!
Je kunt betalen met o.a. iDeal, PayPal en Bankcontant.
Ja, dat kan binnen 30 dagen via onze Niet goed = geld terug garantie.
Lees hiervoor het volgende artikel:
30 dagen Niet goed = geld terug garantie
Van tevoren ontvangen we graag een e-mail dat je de bestelling retour wilt zenden via klantenservice@travelgr.nl
De verwerking van jouw retourzending gaat het snelste als je de pakbon toevoegt in de verzenddoos.
Als je die niet meer hebt, noteer dan op een papiertje jouw e-mailadres (waarop je de bestelling hebt gemaakt) en eventueel het ordernummer zodat we de retourzending zo snel mogelijk kunnen verwerken.
Ga met het pakket naar een PostNL verzendpunt en stuur het naar ons retour.
Retouradres
Je kunt het retourpakket zenden naar:
TravelGuru
T.a.v. Afdeling Retour
Grebbeberglaan 15, unit 0.22
3527 VX Utrecht
Nadat we het binnen hebben gekregen zullen we de terugbetaling in gang zetten.
Contact opnemen
Staat je vraag niet in onze FAQ neem dan gerust contact met ons op en dan zullen onze klantenservice toppers je spoedig helpen!
Hoor je al bij de TravelGuru familie (als klant), vergeet dan niet het ordernummer in te vullen zodat we je zo snel mogelijk kunnen helpen.